مقدمه

W-8BEN ترین شکل مشترک برای مدرسان غیر آمریکایی که افراد می باشد. شما باید W-8BEN را اگر "شخص خارجی" هستید و صاحب سود "مبلغ مشروط بر بازپرداخت" (مانند درآمد Udemy ناشی از دانشجویان آمریکایی) را پر کنید.

از آنجا که می دانیم بسیاری از مربیان غیر آمریکایی W-8BEN را تکمیل می کنند و ممکن است قبلاً با فرم مالیات ایالات متحده روبرو نشده باشند ، ما اطلاعات کلی در مورد سکوی فرم مالیات برای W-8BEN در زیر ارائه داده ایم. این دستورالعمل ها مطابق دستورالعمل های رسمی IRS برای W-8BEN است که به زبان انگلیسی در وب سایت IRS موجود است. 

برای سؤال درباره جزئیات مالیات خاص خود ، باید با یک مشاور مالیاتی مشورت کنید. Udemy از نظر قانونی مجاز به مشاوره در مورد نحوه ارائه شرایط خاص شما در فرمهای مالیاتی شما نیست.

فهرست مطالب

جزئیات اساسی

وضعیت تابعیت ایالات متحده

شماره شناسایی مالیات دهنده

ادعای پیمان

نرخ ها و شرایط ویژه

جزئیات اساسی

خلاصه: در این صفحه اطلاعات اساسی درباره خودتان ، مانند نام ، آدرس مسکونی و شماره شناسایی مالیات دهنده از شما خواسته می شود. این صفحه برای همه فرم های مالیاتی یکسان است ، اما اطلاعاتی که وارد می کنید ممکن است مشخص کند که در مرحله بعد به چه سؤالی پاسخ می دهید.

سوالات مربی متداول: 

  1. من شهروند یک کشور هستم اما ساکن کشور دیگری هستم. قرار است چه چیزی را تحت عنوان "کشور شهروندی" وارد کنم؟

IRS می نویسد که اگر "شما در هیچ کشوری که دارای تابعیت در آن اقامت نداشته باشید ، مقیم نیستید ، باید" به کشوری که اخیراً مقیم آن بودید ، وارد شوید. 

به عنوان مثال ، اگر شما شهروند آتلانتیس باشید اما در حال حاضر در مالزی زندگی می کنید و دیگر ساکن آتلانتیس نیستید ، به عنوان "کشور تابعیت" خود در خط 2 وارد مالزی خواهید شد.

  1. من می دانم که در کشورم شماره شناسایی مالیات دهنده ندارم. چه چیزی را باید وارد کنم؟

برای مربیان غیر آمریکایی ، TIN شما شماره شناسایی مالیات دهنده مالیات است که توسط دولت محلی شما صادر شده است. سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) در اینجا صفحه مفیدی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد که جزئیات اسامی و قالب هایی را که کشورهای مختلف از آنها به عنوان TIN استفاده می کنند ، ارائه می دهد.

  1. در وارد کردن شماره شناسایی مالیات دهندگان خود مشکل دارم. چه خبر است؟

بستر فرم مالیاتی Udemy از کشوری که وارد می شوید برای پیش فرض کردن TIN شما استفاده می کند. با این وجود ، ممکن است که قالب TIN شما با قالب استاندارد TIN کشور شما کاملاً مطابقت نداشته باشد. اگر اینگونه است ، کافی است کادر "قالب TIN غیر استاندارد" را بررسی کنید و TIN خود را وارد کنید. 

وضعیت تابعیت ایالات متحده

متن خلاصه: در این صفحه ، جزئیات بیشتری در مورد رابطه خود با ایالات متحده ارائه می کنید. این به ما کمک می کند تا تعیین کنیم که آیا شما واقعاً یک شخص آمریکایی برای اهداف مالیاتی محسوب می شوید ، حتی اگر در خارج از آمریکا زندگی می کنید 

سوالات مربی متداول:

  1. چرا نمی توانم کشور شهروندی خود را ویرایش کنم؟

کشور تابعیت نشان داده شده در این صفحه بر اساس انتخاب شما از صفحه "جزئیات اصلی" پیش جمعیت می شود. اگر می خواهید کشور تابعیت خود را ویرایش کنید ، برای بازگشت به صفحه قبلی باید از دکمه "بازگشت" استفاده کنید.

همانطور که با سوال "کشور شهروندی" در صفحه "جزئیات اصلی" ، "کشور شهروندی" جدیدترین کشور مسکونی شما ("تابعیت مالیاتی" شما) است.

شماره شناسایی مالیات دهنده

خلاصه: در این صفحه تأیید می کنید که اطلاعات هویت مالیات دهندگان شما صحیح است.

سوالات مربی متداول:

  1. چرا از من خواسته شده است که دوباره TIN خود را تهیه کنم؟

TIN شما برای تأیید هویت مالیات دهندگان و محاسبه صحیح هرگونه نگهداری از حق استفاده بسیار مهم است. اگر یک TIN معتبر وارد نکنید ، Udemy بدون توجه به سایر اطلاعاتی که ارائه می دهید ، باید حداکثر سرعت خود را حفظ کند. این صفحه در اینجا است تا بتوانید تأیید کنید که TIN خود را به درستی وارد کرده اید.

ادعای پیمان

خلاصه: در این صفحه ، شما ممکن است مزایای هر معاهده مالیاتی بین کشور و ایالات متحده را مطالبه کرده و میزان خودداری کنید. 

سوالات مربی متداول:

  1. آیا من مجبور به ادعای پیمان برای دریافت میزان کاهش میزان توقیف هستم؟

آره. اگر در کشوری با پیمان مالیاتی زندگی می کنید که باعث می شود نرخ سرپوش گذاشتن در شما کاهش یابد ، باید در این صفحه مزایای این پیمان را بخواهید تا این کاهش کاهش یابد.

اگر از سرپوش گذاشتن در IRS ناآشنا هستید ، جزئیات کمی بیشتر در اینجا آورده شده است: 

به طور پیش فرض ، Udemy هنگام پرداخت شهریه مدرسان غیر آمریکایی ، باید 30٪ از درآمد حاصل از فروش دانشجویی ایالات متحده را امتناع ورزد. اگر تسلیم فرم مالیاتی معتبر و بدون ادعای پیمان نامه شوید ، خواهید دید که نرخ٪ 30 به بخشی از درآمد شما از دانشجویان آمریکایی شما اعمال می شود. (بدون احتمالی IRS برای درآمد دانشجویان غیر آمریکایی اعمال نمی شود.)

با این حال ، بسیاری از کشورها با ایالات متحده معاهداتی دارند که این نرخ را کاهش می دهند ، گاهی اوقات حتی تا 0٪. IRS در اینجا لیستی از این پیمان ها را در اختیار انگلیسی قرار می دهد . درآمد Udemy شما "حق امتیاز حق چاپ" محسوب می شود ، بنابراین لطفاً به آن بخش از PDF مراجعه کنید تا ببینید کشور شما پیمان قابل اجرا دارد یا خیر. 

  1. من می خواهم یک ادعای پیمان مطرح کنم ، اما کشور من در این لیست قرار نگرفته است. چرا؟ 

پلت فرم مالیاتی ما فقط به شما امکان می دهد کشورهایی را که معاهدات مالیاتی قابل اجرا دارند انتخاب کنید. اگر نشان داده اید که می خواهید ادعای پیمان را مطرح کنید ، اما کشور شما در فهرست منوی کشوری درج نشده است ، کشور شما معاهده مالیاتی قابل اجرا ندارد ، و برای طرح دعوی پیمان باید از آن خودداری کنید. 

نرخ ها و شرایط ویژه

خلاصه: در این صفحه ، می توانید به ما اطلاع دهید که آیا شرایط کمتری دارید که از شما خواسته شود جزئیات بیشتری درباره ادعای معاهده مالیاتی خود ارائه دهید.

سوالات مربی متداول:

  1. این تفاوت با ادعای پیمان منظم چگونه است؟

برای این بخش ، فقط باید "بله" را انتخاب کنید و جریان را ادامه دهید در صورت مطالبه مزایای معاهده خاص که شما را ملزم به دیدار با شرایطی است که قبلاً در ارسال خود اعلام نکرده اید. به عنوان مثال ، برای درآمد حق امتیاز از حق چاپ ، در صورتی که پیمان کشور شما نرخ های مختلفی را برای انواع حق امتیاز حق امتیاز تعیین می کند ، باید این خط را تکمیل کنید. 

برای اطلاعات بیشتر درباره نرخ معاهده ای که کشورهای مختلف با ایالات متحده مذاکره کرده اند ، به جدول معاهده مالیاتی IRS (نسخه فوریه 2019 موجود در زبان انگلیسی ) مراجعه کنید.

مجوز قانونی

خلاصه: در این صفحه اطلاعاتی را که ارائه کرده اید کامل و دقیق است ، تا در مرحله نهایی مراحل آماده سازی امضای الکترونیکی خود را تهیه کنید.

سوالات مربی متداول:

  1. برخی از گواهینامه های قانونی مربوط به من نیستند ، اما من نمی توانم بدون بررسی جعبه ها اقدام کنم. باید چکار کنم؟

پلت فرم ما با هر صدور گواهینامه از قسمت III W-8BEN به عنوان یک کادر جداگانه رفتار می کند. در فرم اصلی W-8BEN ، این موارد به سادگی نقاط قبل از امضای نهایی هستند ، بنابراین تمام سناریوهای ممکن را که فرد ممکن است فرم را ارائه کند را پوشش می دهد. بررسی کادر تأیید می کند که شما بیانیه را بررسی کرده اید ، و اگر در مورد شما صدق کند ، صحیح است. 

به عنوان مثال ، در یکی از گواهینامه ها آمده است: " شخصی که در خط 1 این فرم نامیده شده ، ساکن کشور معاهده است که در خط 9 فرم ذکر شده است (در صورت وجود) ." اگر ادعای پیمان نکردید ، عبارت "در صورت وجود" بیانگر این است که این بیانیه برای شما صدق نمی کند.

به عنوان نمونه دیگر ، در گواهی نامه های دیگر آمده است: " برای معاملات کارگزار یا مبادلات تجاری ، مالک سود یک شخص خارجی استثنایی است که در دستورالعمل ها تعریف شده است. "از آنجا که شما این فرم را برای تأمین درآمد حاصل از معاملات کارگزاری یا مبادلات صنفی ارسال نمی کنید (درآمد Udemy شما حق امتیاز حق چاپ محسوب می شود) ، این بیانیه برای شما صدق نمی کند.