این شرایط و ضوابط رویداد ("شرایط") توافقی است بین Udemy، Inc. ، یک شرکت دلاور ("Udemy") و شما یا نهاد مورد نظر ("شما"). با ثبت نام یا شرکت در این رویداد Udemy ("رویداد") ، تأیید می کنید که با این شرایط و شرایط استفاده و خط مشی رازداری Udemy ("خط مشی رازداری") خوانده ، درک کرده و موافقت کرده اید. با ارسال نسخه اصلاح شده در وب سایت Udemy واقع در https://www.udemy.com/ یا با ارائه اطلاعیه ای دیگر ، می توانید شرایط را در هر زمان تغییر دهید. با شرکت در رویداد ، با آخرین نسخه این شرایط موافقت می کنید.

ثبت
برای ثبت نام در این رویداد ، باید مراحل ثبت نام رویداد را تکمیل کنید و کلیه هزینه های ثبت نام شده مورد نیاز (در صورت وجود) را قبل از موعد مقرر در صفحه ثبت نام برای رویداد ، پرداخت کنید. ثبت نام رویدادها در دسترس است و ممکن است زودتر از مهلت ارسال شده بسته شود.

پرداخت
اگر در صفحه ثبت نام این رویداد اعلام شده که هزینه های ثبت نام یا سایر هزینه های لازم برای این رویداد (کلیه هزینه های ذکر شده در صفحه ثبت نام ، "هزینه ها") ، باید در زمانی که برای این رویداد ثبت نام می کنید ، پرداخت انجام شود. Udemy این حق را برای خود محفوظ می دارد که ثبت نام شما را بدون اطلاع قبلی به دلیل عدم پرداخت طبق این شرایط ، لغو کند. Udemy مسئول هر گونه خسارت ، مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از چنین فسخ هایی نیست. شما می توانید در صورت وجود فقط یک تخفیف نسبت به ثبت نام در این رویداد اعمال کنید.

لغو توسط شما
اگر هزینه ثبت نام یا هزینه های دیگر برای رویداد مورد نیاز باشد ، دستورالعمل های لغو و سیاست بازپرداخت در صفحه ثبت نام این رویداد ذکر می شود.

برنامه برنامه و لغو توسط ما
برنامه رویداد در معرض تغییر است. Udemy ممکن است رویداد را هر زمان لغو کند و ممکن است ثبت نام برای رویداد (از جمله یک ثبت تأیید شده) را هر زمان که بخواهد رد کند ، محدود یا لغو کند. Udemy مسئول هر گونه خسارت ، مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از چنین فسخ هایی نیست. اگر Udemy رویداد یا ثبت نام شما را لغو کند ، تا زمانی که شما مطابق با این شرایط و هرگونه سیاست بازپرداخت ذکر شده در صفحه ثبت نام برای رویداد باشید ، Udemy بازپرداخت کامل از هرگونه هزینه ثبت نام رویداد را که طبق آن پرداخت کرده اید برای شما صادر می کند. با این شرایط در صورت هرگونه لغو توسط شما یا Udemy ، بخش های 2-4 ، 6-7 و 9-10 از این شرایط با تمام توان و اثر ادامه خواهند یافت.

کد رفتار
شما موافقت می کنید به گونه ای رفتار کنید که در هنگام رویداد و هرگونه رویداد مرتبط ، محیط یادگیری ایمن و حمایتی ایجاد کند. شما موافقت می کنید که درگیر گفتار یا رفتارهای مخرب نشوید و یا در غیر این صورت با رویداد یا مشارکت افراد دیگر در این رویداد دخالت نکنید. شما تمام قوانین قابل اجرا را رعایت خواهید کرد و موافقت خواهید کرد که به هیچ وجه از گفتار یا رفتار آزاردهنده ، توهین آمیز ، تبعیض آمیز یا تهدیدآمیز ، از جمله مربوط به نژاد ، جنسیت ، گرایش جنسی ، دین یا ناتوانی درگیر نشوید. Udemy ممکن است شرکت کنندگان را درگیر یا تهدید کنند که در چنین رفتاری شرکت کنند ، بلافاصله رویداد یا رویداد مرتبط را ترک کنند و چنین شرکت کنندگان واجد شرایط دریافت بازپرداخت هزینه های پرداخت شده به Udemy مربوط به این رویداد نیستند. اگر شاهد چنین رفتاری هستید ، لطفا سریعاً با یک کارمند Udemy تماس بگیرید تا اقدامات مستقیم انجام شود.