مأموریت Udemy بهبود زندگی از طریق یادگیری است. بازار جهانی ما دارای یک کتابخانه گسترده و چند زبانه است ، که شامل هزاران دوره است که توسط مدرسان خبره تدریس می شود. شما می توانید دوره ها را در طیف وسیعی از مقوله ها طی کنید ، برخی از این موارد عبارتند از: مشاغل و کارآفرینی ، برنامه نویسی ، دانشگاهیان ، هنر ، بهداشت و تناسب اندام ، زبان ، موسیقی و موارد دیگر!

در زیر پاسخ به برخی از سؤالات متداول که درباره نحوه کار Udemy می گیریم ، آورده شده است.

دوره های Udemy شامل چه مواردی است؟

هر دوره Udemy توسط مربی (های) مدیریت ، مالکیت و مدیریت می شود. اساس هر دوره Udemy سخنرانی های آن است که می تواند شامل فیلم ، اسلایدها و متن باشد. علاوه بر این ، مربیان می توانند منابع و انواع مختلف فعالیتهای عملی را به عنوان روشی برای افزایش تجربه یادگیری دانش آموزان اضافه کنند.

اطلاعات اضافی در مورد سیستم عامل ها و ویژگی های Udemy را می توان در اینجا مرور کرد.

برای راهنمایی در مورد چگونگی پیدا کردن دوره هایی که ممکن است علاقه مند شوید ، اینجا را کلیک کنید.

چگونه دوره Udemy را طی کنم؟

دوره های Udemy کاملاً در صورت تقاضا است. شما می توانید دوره را هر زمان که دوست دارید شروع کنید و هیچ مهلتی برای تکمیل آن وجود ندارد.

از چندین دستگاه و سیستم عامل مختلف از جمله دسک تاپ ، لپ تاپ و برنامه تلفن همراه ما می توان به دوره های Udemy دسترسی داشت.

پس از ثبت نام در یک دوره ، می توانید با کلیک روی پیوند دوره ای که در ایمیل تأیید خود دریافت خواهید کرد به آن دسترسی پیدا کنید (به شرطی که وارد حساب Udemy خود شوید). همچنین می توانید دوره را با ورود به سیستم و پیمایش به صفحه دوره های من شروع کنید.

آیا باید دوره Udemy خود را در زمان معینی شروع کنم؟ و چه مدت باید این کار را انجام دهم؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، هیچ مهلتی برای شروع یا تکمیل دوره وجود ندارد. حتی پس از اتمام دوره ، همچنان به آن دسترسی خواهید داشت ، مشروط بر اینکه حساب شما در وضعیت خوبی قرار داشته باشد ، و Udemy همچنان مجوز دوره را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خط مشی دسترسی ما ، لطفا اینجا کلیک کنید.

آیا Udemy یک موسسه معتبر است؟ آیا بعد از اتمام دوره ، چیزی دریافت می کنم

در حالی که Udemy یک مؤسسه معتبر نیست ، ما دوره های مبتنی بر مهارت را که توسط کارشناسان حوزه خود تدریس می شود ارائه می دهیم و هر دوره تأیید شده و پرداخت شده دارای گواهی پایان نامه می باشد تا موفقیت شما را مستند سازد.

آیا راهی برای پیش نمایش دوره وجود دارد؟

آره! برای انجام مراحل پیش نمایش دوره و مرور اطلاعات کلیدی در مورد آن ، اینجا را کلیک کنید.

چگونه می توانم برای یک دوره پرداخت کنم؟

Udemy بسته به کشور و مکان حساب شما از چندین روش پرداخت مختلف پشتیبانی می کند. اطلاعات بیشتر در مورد روش های پرداخت Udemy را می توان در اینجا مشاهده کرد.

اگر من دوره ای را که خریداری کرده ام دوست ندارم چه می شود؟

ما می خواهیم شما راضی باشید ، بنابراین اگر از یک دوره راضی نیستید ، حتی می توانید ظرف 30 روز از خرید یک دوره ، درخواست بازپرداخت کامل کنید. برای انجام مراحل نحوه درخواست بازپرداخت ، اینجا را کلیک کنید.

برای کمک به کجا می توانم مراجعه کنم؟

اگر در حین گذراندن دوره سؤال خود سؤالی دارید ، می توانید در سؤال خود در پاسخ پرسش خود را جستجو کنید یا از مربی سؤال کنید.

مرکز راهنمایی ما دارای اطلاعات گسترده ای در مورد ویژگی های مختلف Udemy ، و مقالاتی با مراحل عیب یابی برای کمک به شما برای حل سریع هر مشکلی که با آن روبرو هستید ، دارد تیم پشتیبانی ما نیز از کمک کردن خوشحال است.